W związku z zakończeniem z dniem 1 lipca 2017 wsparcia dla systemów Windows XP/Vista pojawiła się konieczność przeniesienia programu na stanowisko komputerowe pracujące w oparciu o nowszy system operacyjny. Poniżej opisujemy jak można to zrobić:
Aby zainstalować program wystarczy pobrać plik instalacyjny z naszej witryny (tutaj) i zainstalować program postępując zgodnie z wyświetlanymi na ekranie wskazówkami.
Na starym stanowisku należy uruchomić program i z menu Narzędzia wybrać polecenie
Kopia zapasowa danych, a następnie wskazać lokalizację pliku kopii danych. Plik ten należy
przenieść na nowy komputer.
Na nowym komputerze należy uruchomić program i z menu Narzędzia wybrać polecenie
Zarzadzanie danymi, a następnie kliknąć Przywróć dane z kopii zapasowej.
Następnie należy potwierdzić lokalizację danych (klikając "OK") oraz wskazać plik zawierajacy kopię bazy danych utworzony w poprzednim kroku.
Aby otrzymać nowy klucz aktywacyjny, proszę wysłać mailem na adres edek@wordsoft.com.pl identyfikatory starej i nowej instalacji. Identyfikatory można odczytać w oknie O programie dostępnym w menu Pomoc. W odpowiedzi otrzymają Państwo nowy klucz aktywacyjny, a stary zostanie unieważniony.
Po sprawdzeniu, czy migracja zakończyła się poprawnie, na starym komputerze należy odinstalować program eDek.
W wypadku dalszych pytań prosimy o kontakt.
Jeśli program nie pozwala na wybór certyfikatu podpisu kwalifikowanego, należy sprawdzić, czy zostały poprawnie zarejestrowany certyfikat właściwego urzędu certyfikacyjnego.
Aktualne certyfikaty urzędów można pobrać stąd:
Odpowiedni certyfikat należy pobrać i zainstalować w magazynie "Pośrednie urzędy certyfikacji".
W wypadku nowszych certyfikatów urzędów może zajść konieczność doinstalowania nowego certyfikatu Narodowego Centrum Certyfikacji.
Można pobrać go stąd:
Te certyfikaty należy pobrać i zainstalować w magazynie "Zaufane główne urzędy certyfikacji".
Copyrights (c) WORD Software 2008-2023